23:01 Call of Duty: World at War: Прев'ю гри | |
Раз на місяць, раз на півроку, раз на рік - можливо, з якоюсь із вищевказаних периодичностей, можливо, немає, але систематично ми хапаємо віртуальний автомат і вирушаємо винищувати орди супостатів різних ідейних, расових і планетарних приладдя. Екшени - невід'ємна частина ігрової індустрії. Нехай в їх рядах щедро розсипані ледарі, халтурники, консерватори, або ледарі і халтурники і консерватори - зустрічаються часом і перлини, начебто Call of Duty 4 . Вони луплять свідомість епічної постановкою, а, коли воно повалено з ніг, добивають дрібницями, на кшталт парочки свіжих ідей, часом надзвичайно знежирених. Поки подібний підхід працює - конвеєр не зупиниться. Можливо, це Гарі Олдман, в певному сенсі слова. Як ви розумієте, зіткнення з армією Країни Вранішнього Сонця, які будуть відбуватися в густих і вологих джунглях, відрізняються від окопних баталій на території Європи. Японці вміло маскувалися, воювали в будь-який час доби, в ближньому бою використовували катани, коли того було потрібно, ставали камікадзе. Treyarch в своїй роботі використовує движок Call of Duty 4 , але повідомляє, що ІІ довелося переписати під нові реалії. В теорії воїни Імператора повинні діяти інакше, ніж солдати Вермахту. Повідомляється, що снайперам буде доступний такий трюк: поранити в ногу супротивника, щоб дістати прийшли на допомогу товаришів або медика. Інші японські бійці будуть прикидатися убитими. В цілому Тихоокеанські реалії припускають партизанські дії, перебіжки і акуратні вилазки в розвідку. Чи буде це в World at War - дуже сумнівно. Перш за все, від серії очікують гарячого екшену, тому, припускаємо, стелс-місії будуть мати обмежений характер. Про те ж говорять і ролики, в яких дуже явно видно Голлівуд. Нинішня видовищність, навіть в умовах джунглів, нітрохи не поступається видовищності попередників - техніка та солдати штурмують зміцнення, з неба картинно падають літаки, в нічну височінь злітають світлові ракети. Чималу частку геймплея мабуть от'ест вогнемет - зірка практично всіх відео Call of Duty: World at War . Під його впливом жваво горить трава, дерева та інші об'єкти, за якими можуть ховатися японські партизани. Дуже зручний засіб запобігання засідок і відсікання шляхів відступу. На американського солдата нападає каратист. Плюс сама наявність цієї зброї недвозначно вказує на більш жорстку вікову політику гри. Горящих солдат доповнюють фаталити у виконанні воїнів Імператора і суворі ролики - як наслідок, проект перебирається в ранг Mature. На що тільки не йшли японські фотографи заради вдалих ракурсів. Технічна сторона питання бурхливих емоцій не викликає. Як вже було сказано, в World at War використовується движок Modern Warfare . Це забезпечило цілком приємну картинку, справляється зі своїм завданням. Нестачі візуальних принад не відчувається, втім, як і особливих захоплень. Програмістами Treyarch була підкручені фізична модель: поширення вогню, разрушаемость. У геймплей повернули техніку. У грі буде багато вогню.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |