Головна » 2017 » Квітень » 30 » Brothers in Arms: Hell's Highway: Прев'ю гри
23:12
Brothers in Arms: Hell's Highway: Прев'ю гри

Пам'ятається, років зо три-чотири тому все вже говорили: "Ну скільки можна нас годувати всіма цими WW2-стрелялками?". Йшлося про шутерах, присвячених Другій світовій війні. Дійсно, тоді потік подібних іграшок був величезним. Сьогодні він неабияк усох, але саме зараз виходить те, до чого вся ігрова індустрія прагнула тоді - красиве і шалено цікаве "інтерактивне кіно про війну". Називається воно Brothers in Arms: Hell's Highway . 

Це вже третя частина, якщо ви раптом не знаєте, і вона повинна продовжити все ті ж традиції, що заклали прабатьки, додавши драматизму і кінематографічності. Колись давним-давно розробники з Gearbox міркували про створення "самого реалістичного шутера на тему WW2". Як доказ навіть пригощали нас військовими фотографіями, плавно переходять в ігрові скріншоти. Однак слова, за великим рахунком, так і залишилися словами: у другій частині про реалістичність взагалі якось не згадували, а вже третій це поняття буде навіть кілька чуже.

Брати по зброї: Пекельна Higway

Ти гори, піонерське вогнище!

У вересні 1944-го року Союзники затіяли операцію "Market Garden" (у нас вона відома під назвою "Город"). Сенс її полягав у тому, щоб завершити війну вже до Різдва того ж року. За планом фельдмаршала Бернарда Монтгомері дві американських і одна британська парашутна дивізія повинні були здійснити посадку на території окупованих німцями Нідерландів. Дивізіям треба було відвоювати і захистити три стратегічно важливих мосту в Ейндховені, Наймегене і Арнемі. 

На папері все це виглядало дуже добре, але в реальності армії зіткнулися з великими труднощами. По-перше, операція "Город" до сих пір є найбільш масовим десантированием військ за допомогою парашутів. Ясна річ, на збір і перегрупування пішло чимало часу. По-друге, скинута з літаків амуніція полетіла до німців. По суті, британські військові залишилися практично голяка, одночасно посиливши противника. В результаті операція пройшла не зовсім вдало - тріумфально перемогти фашизм за три місяці не вдалося. Але, кажучи про гру, це, в общем-то, не важливо. Адже головні дійові особи тут - бійці американської 101 повітряно-десантної дивізії, яка благополучно впоралася із захопленням і утриманням моста в Ейндховені.

Брати по зброї: Пекельна Higway

Біжи, Іван, біжи!

За великим рахунком, на цьому закінчується бувальщина, і починається круті кіно про бравих заокеанських вояків, які давили фашистську гадину. І це аж ніяк не мінус, адже в першу чергу BiA: Hell's Highway - гра, розвага, а не документалістика (хочете останньої - грайте в варгейми). Скажімо, розробники повністю відмовилися від інтерфейсу, а разом з ним і від обмеженого життєвого запасу і патронів. Так, патрони обіцяні нескінченні. Тобто зовсім. Щоб ми не відволікалися на таку нікому не потрібну річ, як гарячковий розшук ще однієї обойми по всьому рівню.

Брати по зброї: Пекельна Higway

Настала осінь і десантники дружними лавами потягнулися на південь.

З нескінченним здоров'ям все зрозуміліше - ця система останнім часом отримала широкої популярності, хоча в грі про справжню війну виглядає якось безглуздо. Отримуємо кулю - екран червоніє, ще одну - червоніє сильніше. Традиційно, але, судячи з відеороликів, ефект якийсь ... невеликий. Ні blur'ов, ні посилюються glow'ов з HDR'амі напереваги - тільки червона заливка. 

З іншого боку, присутні така річ, як контузія. Екран темніє, звуки не чути і тільки через кілька секунд вони починають проникати в свідомість нашого героя. Ще через кілька миттєвостей відновлюється зір і ми, безумовно, бачимо схилився над нами бойового товариша. Він обов'язково поцікавиться нашим станом.

Брати по зброї: Пекельна Higway

У персонажа на передньому плані до каски причеплено пачка сигарет, а на задньому у одного взагалі каски немає - в одному з задушевних діалогів ми обов'язково дізнаємося чому.

Взагалі Gearbox багато часу приділяє опрацювання кожного персонажа, що зустрічається в грі. Граємо ми, наприклад, через те ж Метта Бейкера (Matt Baker), що і в перших двох частинах. Знайомими виявляться і багато інших персонажів, і всі вони будуть по-справжньому живими. Для нагнітання драматизму в грі з'являться так звані Brotherhood Moments - показуються в slow-mo сценки втрат того чи іншого бійця. Наприклад, якщо поруч випадкова куля прошиє вашого бойового товариша, що знаходиться поруч, то герой автоматично підхопить його однією рукою, не давши з силою шмякнуться йому про землю. 

Не можна не сказати наскільки правдиво все це виглядає. Гра зроблена на Unreal Engine 3.5, PC-версія підтримує DirectX 10, що забезпечує дійсно фотореалістичну картинку. Якщо в динаміці це не так помітно (воно й зрозуміло), то деякі скріншоти виглядають саме як справжні фотографії. Вражаюче.

Брати по зброї: Пекельна Higway

Команда в зборі.

***



І це не майбутнє. Реліз PC-версії вже 3-го жовтня, а незабаром після нього надійде і локалізація.

Переглядів: 545 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar