23:12 Brothers in Arms: Hell's Highway: Прев'ю гри | |
Пам'ятається, років зо три-чотири тому все вже говорили: "Ну скільки можна нас годувати всіма цими WW2-стрелялками?". Йшлося про шутерах, присвячених Другій світовій війні. Дійсно, тоді потік подібних іграшок був величезним. Сьогодні він неабияк усох, але саме зараз виходить те, до чого вся ігрова індустрія прагнула тоді - красиве і шалено цікаве "інтерактивне кіно про війну". Називається воно Brothers in Arms: Hell's Highway . Ти гори, піонерське вогнище! У вересні 1944-го року Союзники затіяли операцію "Market Garden" (у нас вона відома під назвою "Город"). Сенс її полягав у тому, щоб завершити війну вже до Різдва того ж року. За планом фельдмаршала Бернарда Монтгомері дві американських і одна британська парашутна дивізія повинні були здійснити посадку на території окупованих німцями Нідерландів. Дивізіям треба було відвоювати і захистити три стратегічно важливих мосту в Ейндховені, Наймегене і Арнемі. Біжи, Іван, біжи! За великим рахунком, на цьому закінчується бувальщина, і починається круті кіно про бравих заокеанських вояків, які давили фашистську гадину. І це аж ніяк не мінус, адже в першу чергу BiA: Hell's Highway - гра, розвага, а не документалістика (хочете останньої - грайте в варгейми). Скажімо, розробники повністю відмовилися від інтерфейсу, а разом з ним і від обмеженого життєвого запасу і патронів. Так, патрони обіцяні нескінченні. Тобто зовсім. Щоб ми не відволікалися на таку нікому не потрібну річ, як гарячковий розшук ще однієї обойми по всьому рівню. Настала осінь і десантники дружними лавами потягнулися на південь. З нескінченним здоров'ям все зрозуміліше - ця система останнім часом отримала широкої популярності, хоча в грі про справжню війну виглядає якось безглуздо. Отримуємо кулю - екран червоніє, ще одну - червоніє сильніше. Традиційно, але, судячи з відеороликів, ефект якийсь ... невеликий. Ні blur'ов, ні посилюються glow'ов з HDR'амі напереваги - тільки червона заливка. У персонажа на передньому плані до каски причеплено пачка сигарет, а на задньому у одного взагалі каски немає - в одному з задушевних діалогів ми обов'язково дізнаємося чому. Взагалі Gearbox багато часу приділяє опрацювання кожного персонажа, що зустрічається в грі. Граємо ми, наприклад, через те ж Метта Бейкера (Matt Baker), що і в перших двох частинах. Знайомими виявляться і багато інших персонажів, і всі вони будуть по-справжньому живими. Для нагнітання драматизму в грі з'являться так звані Brotherhood Moments - показуються в slow-mo сценки втрат того чи іншого бійця. Наприклад, якщо поруч випадкова куля прошиє вашого бойового товариша, що знаходиться поруч, то герой автоматично підхопить його однією рукою, не давши з силою шмякнуться йому про землю. Команда в зборі.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |