23:12 FUEL (2009): Прев'ю гри | |
Хто б що не говорив, але у аркадних гонок є одна вагома перевага перед симуляторами: навіть закоренілий любитель F1 хоча б іноді, але все-таки сідав за який-небудь NFS або FlatOut . А ось навпаки - далеко не завжди трапляється. У своєму бажанні подарувати геймерам більш гострі відчуття швидкості і рейсерскую адреналіну розробники придумали вже багато: поліція, позамежна аварійність, каскадерські трюки та інше. Ось і французи з Asobo Studios , що працюють над новим амбітним проектом в жанрі аркадних гонок - Fuel - захотіли додати до цього переліку парочку нових пунктів, ну а якщо не вийде, то хоча б жирно обвести своїм почерком деякі зі старих. У заїздах прийматиме участь техніка з різних класів. Fuel пропонує нам покататися з цього недружелюбно світу, використовуючи понад 70-ти різновидів транспорту: мотоцикли, квадроцикли, спортивні моделі, мускул-кари, вантажівки ... Такий собі "Париж-Дакар" без правил. Всі види техніки фанатично обвішані і оттюнінговать, що, по-перше, відповідає духу постапокаліптичного жанру, а по-друге, позбавляє розробників від необхідності в покупці ліцензій справжніх авто. Природні явища - один з головних козирів в руках Asobo Studios. Весь цей величезний світ буде поділений на 19 областей. У міру проходження, стануть можливими перельоти з одного району в інший на вертольоті. Різні області - різний ландшафт, різні погодні умови, а також нові суперники, нові машини і заїзди. Дослідники, які прагнуть відкриттів, зможуть поїздити по окрузі (GPS-навігатор в наявності) в пошуках другорядних випробувань. Які конкретно режими гонок будуть представлені в грі поки невідомо (в 2004-му році, коли проект ще називався Grand Raid Offroad , їх планувалося 8, але з тих часів багато води утекло), з огляду на не звичайну стрітрейсерскіх тематику, а наявність світу після глобального катаклізму , то можна сподіватися на що-небудь оригінальне. Це - до слів про обвішаної "Мазді-трійці" Головною "фішкою" Fuel позиціонуються різноманітні кліматичні примхи матері-природи, реалізовані за допомогою движка DiRT . Давно хотіли покататися наввипередки з торнадо, спритно ухиляючись від летять назустріч машин, стовпів та іншого сміття? Тепер це бажання здається цілком здійсненним. Крім цього нас чекають урагани, зливи, піщані бурі, снігопади і інші дітища парникового ефекту. Причому всі вони, природно, несуть не тільки декоративний характер, а й будуть відповідним чином ускладнювати вам життя під час заїздів - знижувати видимість, міняти прохідність траси, ускладнювати саме управління автомобілем. Результати катаклізмів не будуть носити незворотній характер, щоб світ гри не перетворився з часом в непроїжджою звалище, так що незримі дорожні робітники будуть постійно призводити проїжджу частину в порядок (ех, на вулиці Росії б таких). До речі, серед обіцянок від Asobo Studios також є приємний пункт про наявність редактора трас - спеціально для тих, кому здасться мало, чи буде можливо в редакторі власноруч побешкетувати з погодою - поки невідомо. У грі також буде зміна дня і ночі.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |