Головна » 2017 » Квітень » 30 » FUEL (2009): Прев'ю гри
23:12
FUEL (2009): Прев'ю гри

Хто б що не говорив, але у аркадних гонок є одна вагома перевага перед симуляторами: навіть закоренілий любитель F1 хоча б іноді, але все-таки сідав за який-небудь NFS або FlatOut . А ось навпаки - далеко не завжди трапляється. У своєму бажанні подарувати геймерам більш гострі відчуття швидкості і рейсерскую адреналіну розробники придумали вже багато: поліція, позамежна аварійність, каскадерські трюки та інше. Ось і французи з Asobo Studios , що працюють над новим амбітним проектом в жанрі аркадних гонок - Fuel - захотіли додати до цього переліку парочку нових пунктів, ну а якщо не вийде, то хоча б жирно обвести своїм почерком деякі зі старих. 

Дія гри відбувається за часів, дихання яких виразно відчувається вже зараз. На планеті сталася таки катастрофа глобального потепління, клімат різко змінився, ціни на бензин підскочили до небачених висот і перетворили паливно-мастильні матеріали в новий вид валюти. У водійському сідлі залишилися тільки справжні майстри, готові глотку порвати і дверцята цвяхом подряпати заради пари літрів АИ-92.

паливо

У заїздах прийматиме участь техніка з різних класів.

Fuel пропонує нам покататися з цього недружелюбно світу, використовуючи понад 70-ти різновидів транспорту: мотоцикли, квадроцикли, спортивні моделі, мускул-кари, вантажівки ... Такий собі "Париж-Дакар" без правил. Всі види техніки фанатично обвішані і оттюнінговать, що, по-перше, відповідає духу постапокаліптичного жанру, а по-друге, позбавляє розробників від необхідності в покупці ліцензій справжніх авто. 

Покататися, м'яко кажучи, буде де. Розробники створили відкритий світ, площею в 14,500 квадратних кілометрів (майже Калінінградська область), який базується на знімках з супутника. Гейм-дизайнери не ставили перед собою завдання достовірно показати справжні території в грі, але деякі географічні об'єкти (саме географічні, а не плоди праці людського) Північної Америки знайдуть відображення в цьому проекті. Довжина самих доріг перевищить 150,000 кілометрів, що за допомогою найпростіших підрахунків говорить про те, що проста прогулянка з крейсерською швидкістю в усіх напрямках займе місяці два реального часу ... Ну що ж, в мінімалізмі розробників явно не звинуватиш.

паливо

Природні явища - один з головних козирів в руках Asobo Studios.

Весь цей величезний світ буде поділений на 19 областей. У міру проходження, стануть можливими перельоти з одного району в інший на вертольоті. Різні області - різний ландшафт, різні погодні умови, а також нові суперники, нові машини і заїзди. Дослідники, які прагнуть відкриттів, зможуть поїздити по окрузі (GPS-навігатор в наявності) в пошуках другорядних випробувань. Які конкретно режими гонок будуть представлені в грі поки невідомо (в 2004-му році, коли проект ще називався Grand Raid Offroad , їх планувалося 8, але з тих часів багато води утекло), з огляду на не звичайну стрітрейсерскіх тематику, а наявність світу після глобального катаклізму , то можна сподіватися на що-небудь оригінальне.

паливо

Це - до слів про обвішаної "Мазді-трійці"

Головною "фішкою" Fuel позиціонуються різноманітні кліматичні примхи матері-природи, реалізовані за допомогою движка DiRT . Давно хотіли покататися наввипередки з торнадо, спритно ухиляючись від летять назустріч машин, стовпів та іншого сміття? Тепер це бажання здається цілком здійсненним. Крім цього нас чекають урагани, зливи, піщані бурі, снігопади і інші дітища парникового ефекту. Причому всі вони, природно, несуть не тільки декоративний характер, а й будуть відповідним чином ускладнювати вам життя під час заїздів - знижувати видимість, міняти прохідність траси, ускладнювати саме управління автомобілем. Результати катаклізмів не будуть носити незворотній характер, щоб світ гри не перетворився з часом в непроїжджою звалище, так що незримі дорожні робітники будуть постійно призводити проїжджу частину в порядок (ех, на вулиці Росії б таких). До речі, серед обіцянок від Asobo Studios також є приємний пункт про наявність редактора трас - спеціально для тих, кому здасться мало, чи буде можливо в редакторі власноруч побешкетувати з погодою - поки невідомо.

паливо

У грі також буде зміна дня і ночі.

***



Codemasters зарекомендувала себе, як видавець (і творець) гідних гоночних ігор. Про Fuel на даний момент відомо ще дуже мало, але прогнозований масштаб вже зараз викликає повагу. Експерименти з погодними умовами, величезні території, атмосфера занепаду людства - старт взято гучний. Будемо стежити і сподіватися, що розробники не захлинуться у власних амбіціях.

Переглядів: 704 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar