Головна » 2017 » Квітень » 30 » Dead Space (2008): Прев'ю гри
23:08
Dead Space (2008): Прев'ю гри

Саме час схрестити пальці. Electronic Arts має намір міцно нас налякати. Дійсно, обіцяють вони навіть не гори, а нескінченний космос золота. У сенсі, страху, але не суть. 

Говорячи про жанр survival horror, ми, звичайно, маємо на увазі серії Silent Hill , Resident Evil і інші подібні ігри, події яких розвиваються в наше або дуже близьке до нашого часу. Однак, тепер, завдяки Dead Space , іржа, зомбі (точніше, не зовсім зомбі або зовсім ні, але див. Нижче) і темрява поселяться і в космосі. 

Ви, звичайно, вже чули, що квитки за межі Землі скоро будуть продаватися кілограмами будь-якому охочому за сущі копійки. Дія DS відбувається через 500 років після нашої з вами смерті, цим вже нікого не здивуєш. Люди потихеньку розселяються по всесвіту, а Сонячна система - що наш МКАД - в постійному русі. Але встала перед ними проблема: ресурси з Землі висмоктали дочиста, що робити? Вихід придумали швидко - створили спеціалізовані кораблі, призначені для повного знищення непридатних для життя планет з відсіювання всього корисного. Назвали їх просто - planetcracker'и. 

І ось один з них (Ishimura), відірвавши від чергової планети шматок її поверхні, виявив щось незрозуміле. І незабаром зник з радарів. Щоб з'ясувати, що ж там сталося, надсилається корабель розвідувальної групи, на якому працює інженером Айзек Кларк (Isaac Clarke), головний герой. Спустившись разом з усіма на Ishimura, він незабаром залишається один. Тут-то і починається гра.

Мертвий простір

У всій красі.

Однією з найцікавіших особливостей DS буде просунута система знищення противників. По-перше, це доведеться робити досить часто, незважаючи на приналежність гри до survival horror'ам. Геймплей буде швидше, ніж в тих же SH і RE . По-друге, боротися доведеться тільки з членами екіпажу втраченого корабля. Правда, тепер вони вже зовсім не люди - злісні інопланетяни виявилися паразитами і просто виросли всередині своїх людських господарів, одночасно піддавши їх всіляких мутацій. Тепер вони тільки монстри. По-третє, хедшоти їм не страшні. У всякому разі далеко не всім. Частенько, обезголовлена туша буде залишатися боєздатною до останнього. Відсіки їй ноги і вона поповзе до вас, а якщо почати з рук, то підбіжить і боляче пнеться. У гру буде вбудована чудова система пошкоджень, насолодитися якої нам дозволять в повній мірі: деяких товаришів для повного їх заспокоєння доведеться покремсати на дрібні шматочки. 

Але як і чим шматувати? Ви ж пам'ятаєте, що Айзек - інженер, а не космодесантників з Doom 3 ? А Ishimura фактично корабель-рудокоп, а не військова база. Тому стріляти доведеться рідко і обов'язково влучно, так як очікується дефіцит боєзапасу. Приготуйтеся махати який-небудь плазмової киркою, бо в клінч потрібно буде вступати нерідко, до того ж і монстри зовсім не проти. Дуже вже їм подобається стрибати звідкись зверху або ззаду, з темряви. І обов'язково на голову.

Мертвий простір

Кров, кровушки, кровищу!

Але наш головний герой не такі вже й беззахисна. У кожного інженера майбутнього при собі завжди є щось на зразок плазмової саперної лопатки, гайкового, розвідного та газового ключа і маленького йоржика для чищення пляшок, об'єднаних в єдиний інструмент. Їм можна непогано вдарить по голові інопланетного кодла. Крім того, за деякими даними, за допомогою цієї штуковини нам дозволять займатися основною (в порівнянні з низведением жахливих інопланетян) для Айзека роботою - проектуванням, тобто щось десь відремонтувати, зробити з нуля. 

Два інших цікавих девайса - Telekinesis Gun і Stasis Gun. Перший - стала вже старою знайомою гравіпушкі, а другий - вже щось нове. Ця зброя плюється згустками енергії, потрапляючи в які, монстри почнуть рухатися дуже повільно. Енергія швидко розсіюється, але за цей час можна: добити уповільненої ворога; дати відсіч, який напав ззаду; втекти далеко-далеко. 

Непростий і костюм, в якому розгулює Айзек. Хоч він і дуже схожий на зброю з сумно відомої Hellgate: London , але за можливостями набагато могутніше. Завдяки йому розробники змогли відмовитися від інтерфейсу - здоров'я відображається на спині, кількість патронів - на зап'ясті, а всіляка додаткова інформація на голографічних щитах, які виникають всюди в просторі, якщо є що сказати про той чи інший предмет. Також костюм забезпечений магнітними черевиками, що дозволяють Айзеку з однаковим комфортом бродити по підлозі, стінах і стелі. Девелопери взагалі дуже задоволені тим, як в DS дотримуються закони тяжіння. Абсолютно все може витати в просторі, в тому числі і наш інженер з монстрами. Без особливих проблем можна підстрибнути і встати на стелю. І переслідував вас мутант, подумавши трохи, зробить точно так же.

Мертвий простір

Звичайна така ситуація.

Незважаючи на те, що дуже багато з обіцяного більше підходить якомусь тупоголові аркадна шутера, Dead Space - це все-таки, в першу чергу, ужастик. Все в ньому створюється тільки заради атмосфери, заради того, щоб ми повірили - перед нами не просто ляльки, а справжні страшні монстри. 

Наприклад, така, здавалося б, дрібниця, як звук у відкритому космосі (так, буде така можливість, але завдяки диво-черевиків вона втрачає енну частку привабливості). Його там ні, не буде його і в грі. Єдине що ми будемо чути, це стукіт власного серця і дихання. Але тільки лише повернемося в герметизовані приміщення, і в вуха хлине цілий вал всіляких шумів.

Мертвий простір

Зовсім Земля і вже тим більше не в ілюмінаторі.

***



Як же все це прекрасно. А адже в релізі нас обов'язково буде чекати щось ще. Саме час схрестити пальці. 

PS Хоча останнє напуття виконувати в даному випадку зовсім необов'язково. EA ніяк не допустить погану гру до полиць магазинів. Тим більше, при випущеної серії анімаційних графічних новел (читай коміксів), що розповідають повну передісторію DS , запланованому на одночасний з грою вихід анімаційному фільмі і вже анонсованому (!) Продовження. Перший млинець просто не може бути в комі.

Переглядів: 63 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar