Головна » 2017 » Квітень » 30 » Call of Duty: World at War: Прев'ю гри
23:01
Call of Duty: World at War: Прев'ю гри

Раз на місяць, раз на півроку, раз на рік - можливо, з якоюсь із вищевказаних периодичностей, можливо, немає, але систематично ми хапаємо віртуальний автомат і вирушаємо винищувати орди супостатів різних ідейних, расових і планетарних приладдя. Екшени - невід'ємна частина ігрової індустрії. Нехай в їх рядах щедро розсипані ледарі, халтурники, консерватори, або ледарі і халтурники і консерватори - зустрічаються часом і перлини, начебто Call of Duty 4 . Вони луплять свідомість епічної постановкою, а, коли воно повалено з ніг, добивають дрібницями, на кшталт парочки свіжих ідей, часом надзвичайно знежирених. Поки подібний підхід працює - конвеєр не зупиниться. 

Call of Duty: World at War навряд чи стане чимось принципово іншим. Розробники не втомлюються говорити про перенесення театру бойових дій, але не важливо в яких декораціях: Близький Схід чи, Нормандія, Африка - не має великого значення. Головні складові гарного екшену залишаться незмінними: багатство спецефектів, насиченість подіями, відмінний звук. Тобто знову будуть красиві ракурси, безліч вибухів, масштабні зіткнення - лише тільки трохи видозмінені, оброслі невеликими деталями. Адже у випадку з World at War події розгорнуться на Східному - починаючи Сталінградом, закінчуючи Берліном - і Тихоокеанському фронтах.

Службовий обов'язок: Світ у війні

Можливо, це Гарі Олдман, в певному сенсі слова.

Як ви розумієте, зіткнення з армією Країни Вранішнього Сонця, які будуть відбуватися в густих і вологих джунглях, відрізняються від окопних баталій на території Європи. Японці вміло маскувалися, воювали в будь-який час доби, в ближньому бою використовували катани, коли того було потрібно, ставали камікадзе. Treyarch в своїй роботі використовує движок Call of Duty 4 , але повідомляє, що ІІ довелося переписати під нові реалії. В теорії воїни Імператора повинні діяти інакше, ніж солдати Вермахту. Повідомляється, що снайперам буде доступний такий трюк: поранити в ногу супротивника, щоб дістати прийшли на допомогу товаришів або медика. Інші японські бійці будуть прикидатися убитими. В цілому Тихоокеанські реалії припускають партизанські дії, перебіжки і акуратні вилазки в розвідку. Чи буде це в World at War - дуже сумнівно. Перш за все, від серії очікують гарячого екшену, тому, припускаємо, стелс-місії будуть мати обмежений характер. Про те ж говорять і ролики, в яких дуже явно видно Голлівуд. Нинішня видовищність, навіть в умовах джунглів, нітрохи не поступається видовищності попередників - техніка та солдати штурмують зміцнення, з неба картинно падають літаки, в нічну височінь злітають світлові ракети. Чималу частку геймплея мабуть от'ест вогнемет - зірка практично всіх відео Call of Duty: World at War . Під його впливом жваво горить трава, дерева та інші об'єкти, за якими можуть ховатися японські партизани. Дуже зручний засіб запобігання засідок і відсікання шляхів відступу.

Службовий обов'язок: Світ у війні

На американського солдата нападає каратист.

Плюс сама наявність цієї зброї недвозначно вказує на більш жорстку вікову політику гри. Горящих солдат доповнюють фаталити у виконанні воїнів Імператора і суворі ролики - як наслідок, проект перебирається в ранг Mature. 

Про Радянську частина World at War відомо набагато менше. Тут будуть коктейлі Молотова, зведення рахунків з якимсь нацистським генералом, Гарі Олдман і встановлення прапора над Рейхстагом. Відомий актор озвучить одного з російських офіцерів. Залученням зірки Голлівуду Treyarch показує, що ролики стануть важливою частиною проекту. Розробники збираються наситити їх емоціями, мабуть, щоб ми змогли краще відчути гру. На жаль, щодо сюжету в цілому - ступінь його цілісності не відома. Але згадка Гарі Олдман, як нам здається, вже передбачає, що це не буде набір незв'язаних місій.

Службовий обов'язок: Світ у війні

На що тільки не йшли японські фотографи заради вдалих ракурсів.

Технічна сторона питання бурхливих емоцій не викликає. Як вже було сказано, в World at War використовується движок Modern Warfare . Це забезпечило цілком приємну картинку, справляється зі своїм завданням. Нестачі візуальних принад не відчувається, втім, як і особливих захоплень. Програмістами Treyarch була підкручені фізична модель: поширення вогню, разрушаемость. У геймплей повернули техніку. 

Мультіплеер несе в собі кілька смакоти. По-перше, кооператив. Він передбачає онлайнове з'єднання з групи до чотирьох чоловік. Пройти кампанію "від і до" нам не дадуть, але більшість місій в цьому режимі буде доступно. По-друге, це змагання між гравцями. До пішим зіткнень додадуться конфронтації з участю техніки. Особливо лиску повинна додати вищезгадана разрушаемость і простреліваемость деяких укриттів. У World at War передбачається впровадження системи, яка буде стежити за вашими досягненнями. За цими даними вона буде обчислювати досвід гравців і складність кооперативу, або рівень оснащеності в мультіплеере. Вважаємо, це зроблено задля слави балансу, щоб вирівняти майстрів і новачків. Будемо сподіватися, схема запрацює.

Службовий обов'язок: Світ у війні

У грі буде багато вогню.

***



Treyarch рухається в сторону красивих, масштабних, цікавих ігор. Чи не революційних, але гідних і цікавих. Такі проекти нам потрібні - вони, як блокбастери в кінотеатрах: з ефемерною смисловим навантаженням, але міцним зарядом позитивних емоцій.

Переглядів: 65 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar